Sunday, November 01, 2009

02-11: 5 jaar later


Afgelopen zaterdagmiddag was ik in Bellevue redelijk clandestien getuige van de boekpresentatie van Theodor Holman's poëtische hommage aan THEO THEO.

Holman vindt dat Nederland, sinds de moord op zijn grote weldoener moreel uit elkaar gevallen is, met name door het verstomde Islam-debat, en dat de kloof tussen Islamieten en niet-Islamieten sindsdien alleen maar groter geworden is. Morgenvroeg is het vijf jaar geleden dat mijn groteske inspirator werd afgeslacht door de radicale moslim Mohammed B. Zelf denk ik morgenvroeg vooral aan al die lieve mensen bij Column producties, en dan met name de acteurs, die hun meester zo pijnlijk vroegtijdig moesten verliezen. Love you, T. (foto v.l.n.r: Hans Teeuwen, Katja Schuurman, de Gestopte Roker, Holman)

2 comments:

Anonymous said...

pff alweer vijf jr geleden man, en wat een afschuwelijke periode is het geworden, tis er niet beter op geworden :-((

Roland de BozeBurger said...

Ik schrik elke keer weer van de hoeveelheid mensen die de stinkende kots van de extreem-linkse staatsmedia voor zoete koek slikt en vervolgens als een hersenloze zombie alles wat uit de maat loopt criminaliseert.

Voor vrijheidslievenden is dit een redelijk uitzichtloze situatie. We zitten midden in een standaard scenario van vrijheid richting dictatuur. Chavez kan hier een puntje aan zuigen.
Ik heb mijn hele leven al geweten dat de grote domme massa uiteindelijk de minderheid zal opvreten. Hier is geen ontkomen meer aan. Voor vrijheid en (ware) democratie is een bepaald niveau van menselijk bewustzijn nodig. Helaas zijn deze apen nog niet zover. Het zal wederom honderden miljoenen hun leven gaan kosten.

Theo is helaas voor niets gesneuveld.