Monday, November 26, 2007

Lijstjeskoorts

Binnenkort is het december en dat staat voor mij synoniem aan 'lijstjeskoorts' Op KX Radio vindt de komende maand de Langspeellijst 2007 plaats. Verder loert het eindejaarslijstje van 2007 om de hoek en gaat op 14/12 a.s. voor alle muziekevangelisten de FREAK 55 de lucht in. Dit vindt plaats via RTV Katwijk. Een uitputtingsslag. Aangezien ik voor mezelf eens vast wil stellen welke platen me nu echt beroeren. Dat betekent twee Creative Zen's uitluisteren (lees: zo'n 120 GB c.q. 12.500 nummers) inclusief een harde schijf van zo'n 250 GB (nog eens zo'n sloridige 30.000 platen). Ik bedoel, dan moet het wel duidelijk zijn, toch? Het resultaat volgt in elk geval ergens rond de volgende week. Voor die acht en een halve ziel die ernaar benieuwd is/zijn.

2 comments:

Anonymous said...

Laat me raden: Steely Dan. R.E.M. Steely Dan. R.E.M.?

Anonymous said...

Ik verwacht er veel van. Ben zelf ook met een eindejaarslijstje bezig, en die KX langspeellijst is ook gaaf!