Wednesday, November 28, 2007

WRITE NOW

Het beste wat uit Zuid - Limburg komt, is nog altijd de trein naar Amsterdam, zeg ik altijd maar. Uitzonderingen bevestigen de regel. Als jurylid van WRITE NOW raakte ik namelijk behoorlijk onder de indruk van Amber-Helena Reisig. Zinnen als 'Ik wist dat de jongens van mijn leeftijd tegen Buch opkeken, zij zagen in hem slechts het avontuur, een revolutie waarnaar ze verlangden.' Verwacht je niet van een 15-jarig meisje uit de Parkstad en omstreken. Vandaar dat haar verhaal "Jazz" als neonlicht opvlamde tussen alle andere inzendingen. Van harte Amber! Tot in de landelijke finale.

2 comments:

Anonymous said...

Terechte winnaar. Ik dacht al dat jij het was in de jury. Durfde je niet aan te spreken hi hi

Anonymous said...

Ik googelde mezelf net, en toen zag ik uw blog over mij. Of beter gezegd over mijn verhaal. Ik wilde even zeggen dat ik het erg leuk vind om te weten dat u onder de indruk was van mijn schrijven! Het is nu erg spannend allemaal, want ik wilde mezelf overtreffen met het finale verhaal... Hopelijk is dat enigzins gelukt. Ik ben helaas nooit tevreden over mijn eigen prestaties, maar misschien kan zelfkritiek ook als iets positiefs beschouwd worden! Tot in de finale!