Monday, January 08, 2007

Briefgeheimen?


Een kaart waar je stil van wordt. Ik tenminste wel. En wees eerlijk, dat heb je toch niet gauw met een kaart. Maar wie hem geschreven heeft, zal een raadsel blijven.

Het is slechts een blauwdrukje van het nieuwe project BRIEFGEHEIMEN van Nieuw Amsterdam. Een initiatief waarover ik erg enthousiast ben. Via de website roept de uitgeverij iedereen op om zijn/haar geheim(en) middels een zelfgefabriceerde ansichtkaart te openbaren. Het resultaat laat je soms verward achter, dan weer ontroerd, en andere keren in shock en awe. Niets is taboe: onmogelijke liefdes, suïcidale intenties, buitenechtelijke afgunst, of gewone alledaagse geheimpjes waarover je je tegenover niemand durft te reppen.

Meer weten? Surf naar de website of luister aanstaande woensdag tussen 10 en 13 uur naar Zuid FM als ik VPRO presentator Wim Brands erover interview.

9 comments:

Anonymous said...

Ik hang aan de radio ;-)

Anonymous said...

mooi initiatief idd, wel vreemd dat de auteurs er geen dubbeltje aan overhouden. En nog wat; je maakt op je site reclame voor de Veronica gids terwijl je daar met iedereen ruzie hebt gemaakt? Soms snap ik je niet hoor.

Anonymous said...

Er zijn wel meer mensen die Erick niet snappen

Anonymous said...

Laten we daar dan een vrolijk kaartje tegenover stellen, niet?

Bedankt

O ja, als je Erick wilt snappen...stoor hem dan niet tussen januari en december

Anonymous said...

kzal wel niet kunnen luisteren, kzit op school maar ik doe mijn best. Succes

Anonymous said...

prachtig interview met wim brands erick, leuk programma! bedankt.

Anonymous said...

Lastig man, verzin maar es zo'n briefkaart. Wel leuk dat gesprek met Wim Brands. PS gooooeie muziek!! ook!!!

Anonymous said...

Echt zo'n initiatief waar je gelukkig van wordt. Ik heb de uitgeverij een mail gestuurd, het is echt inspirerend. Je klonk leuk op de radio trouwes. Groetjes Ellen

Anonymous said...

Leuk datje weer op de radio bent. Ik moet zeggen ik had het niet meer verwacht. Wat ik wel een beetje laag bij de grond van je vindt is de manier waarop je Ferry Maat afvalt, en je afkeuring op de samenleving ventileert. Muziek en commentaar op de muziek is dik in orde, daarentegen. Succes!